It's a mess

Nu är det påsklov. Det är ganska skönt. Blev klar med en förjävlig rapport om moderna pirater idag, härligt.

Just nu vill jag bara någon annanstans, gärna långt bort så jag kan ta itu med mig själv. Fast den enda lösningen(som jag har råd med) att komma långt bort är; -in i dimman! i princip, haha. Verkligen jättesugen på fest nu. Skulle kunna festa varje dag, dygnet runt. Haha. Nej men fan va nice det skulle vara. Ikväll ska jag försöka komma hemifrån trots allt. Orkar inte chilla hemma. Fasen vilket rörigt inlägg. Gissar på att det är för att jag har så mycket i huvudet för tillfället. Tror jag sätter punkt nu. För det här inlägget verkar inte vilja komma någonstans riktigt.. hm.


Kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

url/blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0