Hey ho Lets go


bild på sjöhistoriska jag tog i somras.

Sitter och lyssnar på Ramones. Har haft ännu en chill dag i skolan. 2 lektioner. Har även fått reda på att en musikvideo jag är med i är klar, så den ska jag kika på imorgon. Spännande! Fan. Mycket som händer nu. Påsklov snart också, då ska jag eventuellt på ett jobb i Stockholm för Make Up Stores katalog i slutet av veckan. Nice ju. Imorgon börjar dagen med musiklektion, älskar den sortens start på morgonen! Seriöst.


"I wont be a rockstar, I will be a legend"

- Freddie Mercury.


Jag skulle kunna döda för att kunna spela så bra på piano och kunna det där elgitarr-solot(2:19). Queen var sjukt jävla genialiska.

Bang bang I shot you down



Har haft en relativt lång och hålig skoldag idag. Dagen började med en kopp svart kaffe, sedan blev jag fotograferad av Klara och vi fick fram en del bra bilder alltså(fan vad jag vill ha en systemkamera). Sen hade jag en halvtimmes lektion i franska. Håltimme i 2 timmar. sista lektionen i engelska. sitta och vänta i skolan i 2 timmar. Handla mat på hemköp. Hemma kl fem ungefär. Kul liv. Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker skriva en rapport om moderna pirater, fast om jag ska vara ärlig är jag mer sugen på att lira lite Halo. Peppra som fan och sådär, ni vet. M-m-mmm.

paint it black

Vet inte vad jag ska skriva egentligen, länge sedan jag skrev blogg.. men jag har ju som ni förstår skaffat en ny blogg igen. Känns väl.. bra och skönt med en rejäl omstart. Har saknat det lite nämligen, att skriva av sig någonstans. Dock kommer den här bloggen bli mer enkel än den jag hade innan. Kommer bli mycket sofia i allafall. Nu ska jag kolla på inglorious basterds. Nice film detdär alltså.
Ha det.


RSS 2.0